Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Blade and Soul...αλά Ελληνικά


Ήδη ξεκίνησε στην Κορέα και η NCsoft επικεντρώνεται τώρα στην Unreal Engine Team Bloodlust τρίτης-δράσης-με βάση τα ΜΜΟ σε άλλες περιοχές, όπως τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Δεν είναι ακόμη γνωστό πότε μπορεί να αρχίσει το beta testing ή ποιο θα είναι το μοντέλο τιμολόγησης, αλλά φαίνεται ότι το combo του Blade & Soul εστιάζει το gameplay και θα μπορούσε να βοηθήσει στο να ξεχωρίσει από τα άλλα γνωστά MMO.






Ο τρόπος που περιγράφεται από την NCsoft, η μάχη στο Blade & Soul είναι περίπου όπως ένα παιχνίδι πάλης. Υπάρχουν πραγματικές ακολουθίες combo που θα πρέπει να απομνημονεύουν και να εκτελούν αποτελεσματικά σε νοκ-άουτ τους εχθρούς, και σίγουρα θα κάνουν την μάχη περισσότερο δραστήρια κάτι σαν το Tera.

Κατά τη διάρκεια μιας μάχης θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε αντεπιθέσεις, μπλοκ και να πηδήξετε ανάλογα από τον τρόπο των εισερχόμενων επιθέσεων, το όπλο του εχθρού και την επιθετική μαγεία. Ως μία από τις έξι κατηγορίες θα έχετε μια ποικιλία τρόπων για να χτυπήσετε. Οι επιθέσεις των Μάστερ Force γίνονται από μεγάλες αποστάσεις με μαγικές εκρήξεις, ενώ οι Berserker μάχονται από κοντά και χρησιμοποιούν γιγαντιαία τσεκούρια. Αυτό μπορεί να φαίνεται αρκετά τυπικό όπως σε όλα τα ΜΜΟ, αλλά οι ικανότητες των Κλάσεων αρχίζουν να παίρνουν πιο ενδιαφέρουσα μορφή με κάτι σαν τους Kung Fu Master, που είναι δημιουργημένοι να αποκρούουν και να κτυπάν τους εχθρούς χρησιμοποιώντας λαβες και να τους αφήνουν στο έδαφος.

Η Ομάδα Bloodlust ελπίζει να μετατρέψει τις μάχες σε περισσότερο MMO fights με βάση τις δεξιότητες, επιτρέποντάς σας να τις χρησιμοποιείτε μαζί αλυσίδες combos. Το γεγονός ότι οι εχθροί θα πρέπει  να χτυπηθούν γύρω από τεράστιες αποστάσεις όπως στα παραδοσιακά τρίτου προσώπου παιχνίδια δράσης αντί της ίδιας τεχνικής που έχουν τα περισσότερα MMOs θα είναι σίγουρα εντυπωσιακό, και φαίνεται να έχει επιπτώσεις στο gameplay, όπως η απόσταση από το στόχο παίζει σημαντικό ρολό και καθορίζει κάποιες από τις διαθέσιμες επιθέσεις. Θα είστε σε θέση να αυξήσετε στατιστικά στοιχεία στον χαρακτήρα σας, καθώς και μια σειρά από τρόπους με τους οποίους θα θέλετε να δράσετε, αλλά με βάση τις συνομιλίες μας με την NCsoft το παιχνίδι φαίνεται σαν εξειδικευμένο παιχνίδι και είναι πιο σημαντικός ο τρόπος με τον όποιο θα παίζετε από ότι τα αντικείμενα πχ (Weapons,armors).

Εκτός από το πολλά υποσχόμενο σύστημα μάχης και κίνησης σε όλο τον κόσμο του Blade & Soul το οποίο φαίνετε ότι μπορεί να είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό. Καθώς ανεβαίνετε level και μαθαίνετε περισσότερες επιλογές κίνησης, θα είστε σε θέση να τρέξετε σε τοίχους σε υψηλές ταχύτητες και σε νερό και επιπλέων μέσω του αέρα, ως αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιήσετε ποτέ τους δρόμους χαχα J. Πιστεύω ότι αυτό το σύστημα θα παραμείνει διασκεδαστικό και θέλω να παραμείνει καθ 'όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, αλλά προς το παρόν, όπως και με το σύστημα μάχης, φαίνεται σίγουρα πολλά υποσχόμενο.

Με ένα εντυπωσιακό στυλ χάρη στο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή Hyung-Tae Kim και τις ομάδα του, μαζί με την ενδιαφέρουσα μηχανική του gameplay. Υπάρχουν σαφής δυνατότητες εδώ. Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες όταν είναι σε θέση να μας δώσουν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα σχετικά με το παιχνίδι που τόσο αγαπήσαμε.